طلسم یهودی چیست ؟ 09337254625

طلسم یهودی
طلسم یهودی

برای شماره رایگان در رابطه با طلسم یهودی با بهترین دعا نویس ایران تماس بگیرید . 09337254625

در طول تاریخ، یهودیان گیاهان و دیگر اشیاء را به عنوان یک طلسم یهودی در داخل یک کیسه قرار داده اند. ارتباط بین یهودیان و حرزها به قدری قوی بود . که ما هم به خاطر این عمل مشهور و هم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ایم. یک متن قرن دوم می نویسد که حتی می توان یک کودک یهودی را از طریق تعویذهای فراوانی که می پوشید شناسایی کرد.

طلسم‌هایی که اغلب به دور گردن بسته می‌شوند . در جیب قرار می‌گیرند، یا بالای درگاه یا تخت آویزان می‌شوند، حس ارتباط با خودمان، یکدیگر، سازنده، عناصر و الوهیت را دارند. قدرت محافظتی یک طلسم خارج از ما نیست، بلکه ما را در درون وابستگی متقابلی قرار می دهد که قبلاً در آن بافته شده ایم. ساخت و اهدای حرز می تواند راهی برای ایجاد و احساس تاب آوری جامعه باشد. این کیسه های دست ساز نوعی فناوری تشریفاتی تجسم یافته است . که مراقبت را از قلب ما از طریق دستانمان به جسم منتقل می کند و ما را به سمت اتصال هدایت می کند.

از شما دعوت می شود تا برای خود، عزیزان، طلسم درست کنید . هر کسی که می خواهید با جادوی دست ساز هدیه دهید. باشد که این عمل ما را به سوی رهایی و الغا سوق دهد . و ما را در کنار گذاشتن و برچیدن ساختارهای مضری که سعی در ایجاد توهم ایمنی به ما دارند، حمایت کند. همانطور که ما حفاظت را از طریق تقویت وابستگی متقابل، زنده بودن و ظرفیت خود تجسم می کنیم . بیایید از چاه اجدادی عمیق بیرون بیاییم و به این گیاهان و متحدان محبوبی که قرن ها از ما حمایت کرده اند دست یابیم .

طلسم یهودی 09337254625

طلسم یهودی را می توان به طور خلاصه به عنوان این باور تعریف کرد که طبیعت ممکن است با استفاده از قدرت های ماوراء طبیعی تحت تأثیر قرار گیرد. اولین جوامع انسانی تصورات خود را از قدرت ماوراء طبیعی از خود طبیعت گرفتند. انسان حتی در مورد ساده ترین موضوعات، دانش آگاهانه کمی از طبیعت داشت و طبیعت را قدرتی هولناک می دانست که مردم می توانستند آن را در هر زمینه ای از زندگی تجربه کنند. سرانجام آن قدرت از مفهوم خود طبیعت جدا شد و هویتی کاملاً متفاوت به خود گرفت.

نخستین انسان‌ها معتقد بودند که حفاظت از این قدرت و همه مظاهر آن ضروری است و این امور را تابو تصور کردند. اعتقاد بر این بود که اگر شخصی یک تابو را بشکند، تنها راهی که می تواند زنده بماند، استفاده از یک طلسم جادویی است. در اولین نمونه‌های طلسم‌ها، متوجه می‌شویم که با مفهوم استفاده از نیروهای ماوراء طبیعی برای رهایی از سایر نیروهای ماوراء طبیعی سر و کار داریم. در این چارچوب تفکر، اجزاء همه به یک کل می رسند و کارهایی که برای کل انجام می شود نیز بر اجزای سازنده تأثیر می گذارد. این درک منشأ طلسم قیاسی است. به همین دلیل است که مردم بر این باورند که اگر روی شی ای که متعلق به دیگری است طلسم کنند، آن شخص نیز تحت تأثیر این طلسم قرار می گیرد یا معتقدند که اگر آب بر زمین بریزند،باران خواهد بارید.

برای شماره رایگان در رابطه با طلسم یهودی با بهترین دعا نویس ایران ابوادریس تماس بگیرید . 09337254625

عقاید دیگر

برخی بر این باورند که اگر مجسمه ای از شخصی که مرگ او مورد نظر است ساخته شود و آن مجسمه شکنجه شود، دقیقاً به همان شکل روی شخصی که نشان دهنده آن است تأثیر می گذارد. این ایده در نهایت منجر به شناسایی فرد با نماد می شود. به همین دلیل است که ترکان باستان هرگز گرگ را با نام خاصش «کورت» نمی‌نامیدند، بلکه از نام‌های دیگری مانند «بوکو»، «بورو»، «کاناوار» استفاده می‌کردند. مشابه این عقیده، در برخی از مناطق آناتولی، مردم هنوز دور محل زندگی خود دایره می کشند و با دعا همراهی می کنند، به این باور که دایره مانند دیواری برای محافظت از آنها در برابر حیوانات وحشی عمل می کند. طلسم یهودی انواع مختلفی دارد که به طور کلی به سیاه و سفید تقسیم می شود.

در حالی که هدف طلسم های سفید ایجاد نتایج مفید است، طلسم های سیاه برای اهداف شیطانی استفاده می شوند. در ترکیه، معمولاً از طلسم برای وابستگی بیشتر مرد به خانواده یا تعدیل رفتار او، عشق ورزی به کسی، یافتن شی گمشده، شکست دادن دشمن، ایجاد ثروت بهتر یا ایجاد سوء تفاهم بین دو نفر به عنوان مثال، برای انجام یک طلسم عاشقانه، سه فلفل گرفته می شود، سوره تبت قرآن برای هر دانه فلفل خوانده می شود، اگرچه اینها جدا از یکدیگر نگهداری می شوند.

برای شماره رایگان در رابطه با طلسم یهودی با بهترین دعا نویس ایران تماس بگیرید . 09337254625

3 طلسم یهودی برای مادران آینده

3 طلسم یهودی برای مادران آینده
3 طلسم یهودی برای مادران آینده

دستبند ریسه قرمز

چند بار دیده ایم که یک نفر بند قرمز پوشیده است؟ تصور می شد که رنگ قرمز ارواح شیطانی را در فرهنگ عامه یهودیان دور نگه می دارد. اگر کسی بخواهد یک طلسم ساده برای پوشیدن در بیمارستان داشته باشد، یکی مانند این عالی خواهد بود:

ممکن است متوجه شوید که این رشته با چشم آبی و ستاره داوود تزئین شده است. اینها هم طلسم هستند. تصور می شود که رنگ آبی خطر را دفع می کند و چشم آبی نشان دهنده چشم بد است. ستاره داوود همچنین به عنوان یک طلسم خوش شانسی دیده می شود که هدف آن محافظت در برابر هر گونه آسیبی است که ممکن است بر قوم یهود وارد شود.

آنا بکوچ

آنا بکوچ یکی دیگر از پیوت هایی است که به طور سنتی در شب های جمعه خوانده می شود. کابالیست ها بر این باور بودند که این دعا پیامی مخفی و رمزگذاری شده در مورد خلقت جهان دارد. به دلیل داشتن نام 42 حرفی خدا، که در اولین حرف هر کلمه در دعا پنهان شده بود، به عنوان یک افسون قدرتمند دیده می شد. این آویز از جنس استنلس استیل ابتدای نماز بر روی آن حک شده است. با توجه به مفاهیم عرفانی آن، به راحتی می توان فهمید که چرا این یک طلسم قدرتمند برای زایمان در نظر گرفته می شود.

طلسم یهودی ستاره داوود

بله، این احتمالاً رایج ترین نماد یهودی است که برای یهودیان و غیر یهودیان به طور یکسان شناخته شده است. اما این همچنین یک طلسم است که اجداد ما در هنگام زایمان می پوشیدند. اعتقاد بر این بود که ستاره داوود از زنان باردار در برابر ارواح شیطانی محافظت می کند که ممکن است سعی کنند نوزاد را زودتر ببرند. شما می توانید جواهرات ستاره دیوید شکل را تقریبا در هر کجا خریداری کنید. من عاشق این انگشتر از Etsy هستم زیرا هم مقرون به صرفه است و هم پوشیدن آن آسان است.

7 thoughts on “طلسم یهودی چیست ؟ 09337254625

  1. واقعا عالی بودید استاد خیلی ممنون بابت این ک کارمو به نحو احسن انجام دادید بی نهایت تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *